loading...

ایزی لایف تولید کننده انواع پوشینه چسبی و پوشک بزرگسال

پوشک کششی بزرگسالان یکی از موثرترین راه حل ها برای بی اختیاری بزرگسالان است. این محصولات بی اختیاری در بین مراقبان محبوب هستند زیرا به ارائه مراقبت با کیفیت بهتر کمک می کنند. پوشک easylife.ir به کاربر

easy life بازدید : 49 جمعه 07 آذر 1399 نظرات (0)

پوشک کششی بزرگسالان یکی از موثرترین راه حل ها برای بی اختیاری بزرگسالان است. این محصولات بی اختیاری در بین مراقبان محبوب هستند زیرا به ارائه مراقبت با کیفیت بهتر کمک می کنند. پوشک easylife.ir به کاربر این امکان را می دهد تا بدون ترس از زندگی فعال تری برخوردار شود. پوشیدن پوشک یکبار مصرف بزرگسالان اعتماد به نفس فردی را که از بی اختیاری بزرگسالان رنج می برد افزایش می دهد و به او امکان می دهد از زندگی اجتماعی فعال خود لذت ببرد.

با این حال ، در بیشتر محصولات بی اختیاری یک اشکال قابل توجه وجود دارد. یعنی نشت بسیاری از مردم با این مشکل شرم آور و ناراحت کننده دست و پنجه نرم می کنند ، که هدف از استفاده از محافظت در برابر بی اختیاری را شکست می دهد. نشت پوشک بزرگسالان همچنین عوارض سلامتی مانند عفونت های پوستی را به همراه دارد. در این مقاله برخی از ایده ها در مورد چگونگی جلوگیری از نشت پوشک بزرگسالان و اطمینان از داشتن پوشک ضد نشت بررسی شده است.

تغییر اندازه / متناسب

یافتن بهترین اندازه پوشک کار آسانی نیست ، اما از آنجا که انتخاب اشتباه پوشک دلیل اصلی نشت پوشک است ، یافتن مناسب ترین پوشک بسیار مهم است.

 

پوشک بسیار بزرگ نه تنها ناراحت کننده نیست بلکه در نگه داشتن مایعات نیز بی تأثیر است. به همین ترتیب ، پوشک بسیار محکم سرریز می کند و منجر به نشتی شرم آور می شود. برای حل مشکل ، می توانید اندازه دیگری را اندازه گیری کنید که ابتدا اندازه گیری کمر و ران کاربر را اندازه بگیرید و سپس از نمودارهای اندازه ارائه شده توسط تولید کنندگان پوشک استفاده کنید.

 

نام تجاری پوشک را تغییر دهید

قبل از اینکه محصول بی اختیاری بهینه در دسترس پیدا کنید ، زمان بر است ، اما تا زمانی که نتیجه مناسب را پیدا نکنید ، نباید جستجو را متوقف کنید. نشت پوشک می تواند نتیجه ساخت ضعیف پوشک یا فن آوری جذب بی اثر باشد. بهترین پوشک بزرگسالان دارای چندین هسته برای جذب مایعات بیشتر است. محصولات قدیمی موجود در بازار از چنین فناوری انقلابی برخوردار نیستند ، بنابراین شما باید به دنبال محصولات جدیدتر و م protectionثرتر برای محافظت در برابر بی اختیاری باشید.

 

از پد های تقویت کننده استفاده کنید

علت اصلی نشت پوشک در بزرگسالان جذب ضعیف محصول بی اختیاری است. در حالی که تغییر محصول یا نام تجاری یک گزینه عالی است ، همچنین توصیه می شود به دنبال یک راه حل موثرتر برای مسئله جذب باشید. افزودن بالشتک های تقویت کننده به پوشک یکی از روش های محبوب افزایش جذب است و به دلیل نازک بودن این بالشتک های بی اختیاری ، تأثیری در حرکت نخواهد داشت. این باعث می شود که آنها جاذب و در عین حال محتاط باشند.

 

درخواست پوشک نمونه

روش مطمئن دیگر برای یافتن بهترین پوشک بی اختیاری برای شما درخواست محصولات نمونه از مارک های مختلف است. اکنون بیشتر مارک ها یک بسته نمونه را به عنوان راهی برای جلب مشتری ارائه می دهند. این نمونه ها نه تنها به شما در آزمایش اندازه و مناسب پوشک کمک می کنند ، بلکه می توانید واکنش پوستی به محصول را نیز تشخیص دهید. درخواست نمونه رایگان راهی عالی برای یافتن پوشک است که بدون سرمایه گذاری هیچ گونه نشتی نخواهد کرد تا زمانی که بدانید چه چیزی را نیاز دارید.

 

پوشک باریاتریک را برای افراد با اندازه بزرگ کاوش کنید

شما به عنوان یک مراقب می فهمید که ارائه مراقبت با کیفیت برای افراد با اندازه بزرگتر چقدر دشوار است. اگر یکی از اعضای خانواده بزرگ بدن بی تحرک را تحت مراقبت خود دارید ، نشت پوشک می تواند یک مسئله مزمن باشد زیرا بیشتر محصولات موجود در بازار وزن اضافی یا قاب بزرگ آنها را ندارد. برای غلبه بر مشکل نشت پوشک ، باید پوشک های چاقی را کشف کنید ، که بسیار جاذب هستند و برای مقابله با هر نوع بی اختیاری طراحی شده اند.

 

از پوشک مخصوص جنسیت استفاده کنید

بیشتر مارک های پوشک موجود در بازار اکنون محصولات بی اختیاری مخصوص جنسیت را ارائه می دهند که در محافظت از نشتی از پوشک های معمولی موثرتر هستند. پوشک بزرگسالان دارای یک هسته جاذب در جلو است در حالی که پوشک زن نشت ادرار را با یک قسمت جاذب بیشتر در قسمت پایین پوشک هدف قرار می دهد. این محصولات بی اختیاری با هدف قرار دادن مناطق مشکل خاص در برابر نشت محافظت می کنند.

 

محصولات بی اختیاری شبانه را امتحان کنید

بیشتر نشت های پوشک در شب اتفاق می افتد و بنابراین یک پوشک شبانه یک راه حل موثر است. جاذب پوشک های بزرگسال شبانه بیشتر از پوشک های معمولی است و این طراحی در نظر گرفته شده است که کاربر ممکن است در هنگام خواب حرکت کند. این پوشک ها دارای لایه هایی از هسته های جاذب هستند تا از نشت در طول شب جلوگیری کنند.

 

رژیم خود را بررسی کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای کنترل مشکلات بی اختیاری در شب ، کاهش مصرف مایعات قبل از خواب است. برای کاهش تولید ادرار و آزاد شدن آن در شب ، باید نوشیدنی ها را بعد از شام محدود کنید.

 

از نوشیدنی های کافئین دار ، عسل و شیرین کننده های مصنوعی ، مرکبات و آب میوه ها ، غذاهای پرادویه ، شیر ، ماست ، پنیر و شکر قبل از خواب خودداری کنید. از الکل خودداری کنید زیرا مثانه را تحریک می کند.

 

از پوشک با شاخص های رطوبت استفاده کنید

برای به حداقل رساندن احتمال نشت ادرار ، توصیه می شود که مرتباً پوشک را عوض کنید. با این حال ، این کار آسان نیست و همچنین به هزینه مدیریت بی اختیاری نیز می افزاید. بدون اطلاع از پر بودن پوشک ، انجام هر اقدامی برای یک مراقب دشوار است. این زمانی است که یک شاخص رطوبت مفید است. این ویژگی نشان دهنده هرگونه مرطوب بودن است و به مراقب سیگنال می دهد تا پوشک را عوض کند. از نشت جلوگیری می کند و بیمار یا عزیز شما را در طول شب خشک و راحت نگه می دارد.

 

عضلات لگن خود را ورزش دهید

یکی از دلایل اصلی بی اختیاری بزرگسالان ، ضعیف شدن عضلات لگن است. پزشکان تمرینات کگل را برای بهبود کنترل عضلات توصیه می کنند. ورزش عضلات لگن یک راه حل طولانی مدت برای مشکل بی اختیاری است و اگر این تمرینات را روزانه انجام دهید ، کاهش ادرار در شب را متوجه خواهید شد.

 

پاهای خود را بالا ببرید

پزشکان توصیه می کنند هنگام خواب پاها را بالا ببرند تا استرس را از عضلات لگن بردارند. این فشار بر روی عضلات مثانه را کاهش می دهد ، در نتیجه از ریزش ادرار جلوگیری می کند.

اگر با بی اختیاری بزرگسالان زندگی می کنید ، استفاده از پوشک بالغ بزرگسالان بهترین راه برای اداره زندگی شما است. این پوشک ها به شما امکان می دهند بدون هیچ گونه ترس از وقایع شرم آور از فعالیت های روزمره مورد علاقه خود لذت ببرید ، و در عین حال ، از شادی و آرامش آرام لذت ببرید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 583
  • بازدید کلی : 3,044